Ana içeriğe atla

11 Questions Tag (11 Soruda Siz)




Posh Nail Art beni taglemiş. Sorduğu 11 soruya cevap vermem gerekiyor. Bir de şunlar gerekliymiş:

- Soruları hazırladığımız posta kuralları da yazmamız gerekiyor.
- Taglendiğimiz 11 tane soruyu cevaplamamız gerekiyor.
- Sonrasında kendimiz 11 soru yazıp 11 kişiyi taglememiz gerekiyor.
- Taglediğimiz kişilere bloglarından haber vermemiz gerekiyor
- Bizi tagleyen kişiyi tagleyemiyoruz.

Bu kadar. Öncelikle Posh Nail Art'ın sorularına cevaplarım:

1) Yolda ojeleriniz yüzünden nasıl yorumlar alıyorsunuz?

Nerden buldun bu ojeyi, aa ne kadar değişik diyenler oluyor. Desenliyse tırnaklarım nasıl yaptığımı soranlar oluyor.
2)Hayatınızdaki erkekler(eş, abi, baba, sevgili, arkadaş) oje sevdanız ve sürdükleriniz hakkında ne düşünüyorlar?
Genellikle karışmazlar. Ama bazı arkadaşlarım neden bu kadar uğraşıyorsun diye sorabiliyor.
3) En çok sahip olmak istediğiniz tırnak süsleme malzemesi?
Nail art fırçası.
4) En beğendiğiniz oje markası ve rengi?
Yerli olarak Pastel ve yeşil.
5) En kolay hangi elinize oje sürebiliyorsunuz?
Sağ elimi kullandığım için sol elime daha rahat sürüyorum.
6) Paylaşmak istediğiniz özel bir yönteminiz var mı?
Hayır.
7) Genelde oje alışverişlerinizi nereden yaparsınız?
Genel olarak Adana ve Mersin'de mağazası bulunan Platin'den yaparım. Ama orada bulunmayan markaları Watsons'dan ediniyorum.
8) Vazgeçemediğiniz, olmazsa olmaz dediğiniz alet?
Damga, sıyıraç ve desen diskleri.
9) Oje alırken tercih sebepleriniz?
Kıvamı ve fırçası.
10)Kaç tane ojeniz var?
150'ye yakın.
11) En sevdiğiniz parmağınız?(Evet doğru okudunuz, yani oje sürünce en güzel göründüğünü düşündüğünüz parmak)
Yüzük parmağı.
Yaşasın Renkli Ojelerim de beni taglemiş, onun sorularına cevaplarım da şöyle:

  •  Kaç ojeniz var?
  • 150'ye yakın.
  • Yapmakta en çok zorlandığınız teknik?
  • Teknik değil ama çizgileri yapmakta biraz zorlanıyorum.
  • Böyle bir oje neden yok ki? Ben düşünüyorum, şu oje markaları da düşünse de yapsa...var mı böyle  bir fikir?
  • Bilmem, hiç düşünmedim.
  • Asla sürmem dediğiniz bir renk var mı?
  • Yok ama çok parlak ve fosforlu renkleri pek sevmiyorum.
  • Sürdüğünüzde patron/öğretmen vs görmesinden çekindiğiniz bir manikür oldu mu?
  • Olmadı.
  • Oje kadar sevdiğin makyaj malzemesi var mı? 
  • Göz kalemi, eyeliner.
  • Mat ojeleri veya mat üst kat sürmeyi seviyor musunuz?
  • Seviyorum, çok değişik olduğunu düşünüyorum.
  • Ojelerinizi her zaman giydiğiniz kıyafetlere uyduruyor musunuz?
  • Hayır, genelde o an aklıma geleni sürerim.
  • Sizi oje blogu açmaya ikna eden şey neydi?
  • Ojelerim çoğalmaya başlayınca ve bloglar çoğalmaya başlayınca ben neden yapmıyorum dedim ve blogumu açtım.
  • Erkeklere ojeyi yakıştırıyor musunuz?
  • Hayır.
  • Ojelerinizi genellikle bitir misiniz yoksa kurutur musunuz?
  • Genelde bitirmeye fırsat olmadan kuruyorlar.
Powder Puff'da beni taglemiş onun soruları da şöyle:

1-En sevdiğiniz makyaj malzemesi nedir?
Oje.
2-Sizi en sinir eden insan tipi hangisi?
Her şeyi çok bildiğini zannedip ahkam kesen insan.
3-Hayatınızın sonuna kadar ya sadece Tv seyredebilirsiniz ya da sadece  internet kullanabilirsiniz, hangisi?
İnternet kullanabilirim.
4-En sevdiğiniz renk nedir?
Bordo
5-Her ay takip ettiğiniz dergiler var mı?
Var fakat moda ya da kozmetikle alakalı değil.
6-En sevdiğiniz You Tube kişileri kimler ?
Böyle bir soruya cevap verebilecek kadar bilmiyorum.
7-En sevdiğiniz tatil mekanları nelerdir?
Bodrum, Çeşme.
8-Ciddi manada tutkulu olduğunuz hobileriniz var mı?
Yok.
9-Takıntılarınız var mı?
Yok.
10-Sizi en çok sevindirecek hediye ne olurdu?
Çok kapsamlı bir soru bu ama şu aralar yeni bir bilgisayarım olsa fena olmaz.
11-Üzgün olduğunuzda moralinizi düzeltmek için ne yaparsınız?
Yakın arkadaşlarımla konuşurum, eğlenceli şarkılar dinlerim.

Gelelim benim sorularıma:


1) Ojelere olan ilginizi nasıl keşfettiniz?
2) Oje sürerken nelere dikkat edersiniz?
3) Oje renklerini ruh halinize göre mi kıyafetlerinize göre mi seçersiniz?
4) En sevdiğiniz makyaj malzemesi nedir?
5) Her hangi biri ojenizi beğenmediğini söyleyince ne hissediyorsunuz?
6) Ojelere ne kadar para harcıyorsunuz?
7) Her zaman kullandığınız, olmazsa olmazım dediğiniz kozmet ürün var mı, varsa nedir?
8) Tırnak etleri alınmalı mı, itilmeli mi?
9) Yerli oje markalarının yeterli olduğunu düşünüyor musunuz?
10) Ojeleriniz kurutmak için kullandığınız bir malzeme var mı, varsa nedir?
11) En sevdiğiniz oje rengi nedir?
Taglediklerim: Uzunincekivircikk, Serinuserinus, Sefilfarevetirmik malesef tagleyebileceğim herkes daha önce taglendiği için 3 kişiyi tagleyebildim.

Yorumlar

uzunincekivircikk dedi ki…
ah canım görmedim kusura bakma. yemekten sonra hemen senin yazdıklarını okuyup snra sorduklarına cvp verecğim çok tşk ederim :)
ojelerimiseviyorum dedi ki…
ne zaman müsait olursan :))
uzunincekivircikk dedi ki…
Sizlerin oje sayılarını görünce kendimden utandım walla :D
ojelerimiseviyorum dedi ki…
yok vanım neden utanacaksın :)
serinus dedi ki…
ahh çok mutlu oldum :))sevgili ojelerimiseviyorum hemen cevaplandıracağım sorularını :))
powderpuff dedi ki…
bende seni taglemiştim oysaki ama geç kalmışım :)
ojelerimiseviyorum dedi ki…
onları da cevaplar eklerim buraya :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sebamed Clear Face Renkli Sivilce Örtücü Krem

Herkese merhaba, bu kremi blogların birinde görmüştüm sivilce izlerine iyi geldiğini yazmıştı blogun sahibi, hangi blog olduğunu hatırlamıyorum. Benim de çok aşırı olmasa da sivilce izlerim olduğu için denemek istedim. Ürünün açıklaması şöyle: Enflamasyonu azaltır ve sivilcenin kurutulmasını hedefler.Sebamed Clear Face Sivilce Örtücü Krem ; Antibakteriyel  etken madde “ chloroxylenol “içerTocopheryl acetate doku harabiyeti yapan serbest radikallerin zararlı etkilerini önlerPentylene glycol vesorbitol pullanmaya karşı cildin nem tutma kapasitesini artırır.Sebamed Clear Face Sivilce Örtücü Krem ; Koruyucu içermez ve Allerji testi yapılmıştır.İnflamasyondan kaynaklanan kızarıklığı gizlerKolza bitkisi tohumlarından elde edilen yüksek konsantrasyonda fitosteroller antienflamatuar etkiye sahiptirler ve cildin rengini ve yapısını güçlendirirler.Shea yağı ve Squalen ile cildi nemlendirir.Pantenol ile enflamasyonu azaltırYeni sivilcelerin oluşumunu engellerSebamed Clear Face Sivilce Örtücü Kre…

Dax Sulphur

Herkese merhaba, bugün tırnak bakımında kullandığım Dax Sulphur'dan bahsedeceğim. Aslında kullanımı oldukça zor bir ürün çünkü bunu sürdüğünüz de hiç bir yere dokunmadan durmanız gerekiyor yoksa her yer yağ oluyor. Bu yüzden bu ürünü kullanmayı hep ihmal ediyordum. Geçenlerde bir yerde bunu sürüp eldiven takınca çok işe yaradığını okudum. Bu şekilde kullanmaya başladım ben de gece yatmadan tırnaklarıma ellerime sürüp eldiven takıp öyle uyudum. Sabaha ellerim yumuşacıktı ve oldukça nemlenmişti, bu nem gün boyu da ellerimde kaldı diyebilirim. Üstünde yazan şeyleri gerçekleştiren nadir ürünlerden kendisi. 56 gr gibi büyük sayılabilecek bir boyu var ve fiyatı 8 lira olması lazım. Tırnaklarınızı dinlendirdiğiniz zamanlarda uygulayın kesinlikle faydasını göreceksiniz. Siz tırnak bakımında neler kullanıyorsunuz ?

Simli Ojeler Nasıl Çıkarılır ?

Herkese merhaba, eminim bu başlığı görünce hepinizin aklına folyo yöntemi gelmiştir. Ama çok daha kolay bir yöntem ile karşınızdayım, bu yöntemi tabi ki ben bulmadım, internette gezinirken gördüm. Bir çoğumuz sırf çıkarması eziyete dönüştüğü için simli ojelerden kaçınıyoruz, ama artık kaçınmak için bir neden yok

İhtiyacımız olan şeyler bir beyaz tutkal ve tutkalı sürmek için bir fırça, boş bir oje şişesine koyup o şekilde tırnağına sürenler de var.

Tutkalı tırnağımızın her yerine sürüyoruz, ben bolca sürüyorum zaten kurduğunda aşağıdaki hali alıyor ve tırnağınıza bir şey sürmemişsiniz gibi duruyor. Tutkalın tırnağa zararlı olduğunu da düşünmüyorum, çünkü tırnağınız tutkalı emmiyor sadece tutkal tırnağınızın üzerinde kurumuş oluyor. 

Bu aşamadan sonra da tırnağımıza ojemizi istediğimiz gibi sürüyoruz, ben geçenlerde Baby Bellini'yi sürmüştüm, aşırı simli bir oje olmamasına rağmen çıkartırken biraz zorluyor. 

Burada da Baby Bellini'nin soyulmuş halini görüyoruz, gördüğünüz gibi…