12 12 2012

China Glaze Gaga for Green&Gothic Lolita

Günün ojesi için biraz geç oldu ama yeni yaptım ve hemen sizlerle de paylaşmak istedim. Öncelikle bu nail art roll stripes denilen tırnak süsleme için özel olan ince şerit bantı tırnağımın ortasına yapıştırdım. Daha sonra sağ tarafa Gothic Lolita sol tarafa da Gaga for Green sürdüm. Ojeleri 2 kat sürdüm. Üzerine cila sürmedim ama sürmeyi düşünüyorum, bantlar daha da sabitlensin diye. Sonuç olarak ben bu manikürü sevdim değişik renklerde yapılabilir. Hem bantlardan kullanarak 2 rengi de birbirine karıştırmadan sürmüş oldum hem de gümüş rengi bant değişik bir hava katta. Siz nasıl buldunuz ?







4 yorum:

Elif Nur dedi ki...

Birbirine yakışan iki muhteşem renk ve senin tırnağında harika durmuş çok beğendim :)

ojelerimiseviyorum dedi ki...

elif nur -> çok teşekkürler :)

audrey dedi ki...

çok güzel olmuş gerçekten de..

ojelerimiseviyorum dedi ki...

audrey -> beğenmene sevindim :)