2.12.2012

Essence Jacob's Protection

Bu ojeyi görmeyenimiz, duymayanımız kalmadı sanırım. Essence Twilight Breaking Dawn Part 2'ye özel koleksiyon çıkardı benim bunların içinden ilgimi çekenler tabi ki ojeler oldu. 2 tanesini aldım, biri bu diğeri Alice Had a Vision Again. Siyah içinde mavi ve yeşil parçacıklar olan bir oje bu, ben böyle tabir edebildim yani. Ojenin rengini çok sevdim ama yapısını da kuruma süresini de beğenmedim. Yapısı belki benim aldığımın kötüdür ama koyu sürerken zorlayan bir yapısı vardı. Üzerine China Glaze Fast Forward Top Coat kullandım, yoksa kesin iz çıkardı kurumak bilmedi çünkü. Yine de rengiyle bu diğer kötülükleri görmezden gelmeme neden oldu. Nasıl buldunuz ?




          






2 yorum:

bir kum tanesi dedi ki...

koyu renk ojeleri seviyorum ama kurumaması falan beni çığrından çıkarıyor.tabi genede vazgeçemiyorum

ojelerimiseviyorum dedi ki...

bir kum tanesi-> hepsi bu şekilde zor kurumuyor ama.