15.05.2013

Simli Ojeler Nasıl Çıkarılır ?

Herkese merhaba, eminim bu başlığı görünce hepinizin aklına folyo yöntemi gelmiştir. Ama çok daha kolay bir yöntem ile karşınızdayım, bu yöntemi tabi ki ben bulmadım, internette gezinirken gördüm. Bir çoğumuz sırf çıkarması eziyete dönüştüğü için simli ojelerden kaçınıyoruz, ama artık kaçınmak için bir neden yok


İhtiyacımız olan şeyler bir beyaz tutkal ve tutkalı sürmek için bir fırça, boş bir oje şişesine koyup o şekilde tırnağına sürenler de var.


Tutkalı tırnağımızın her yerine sürüyoruz, ben bolca sürüyorum zaten kurduğunda aşağıdaki hali alıyor ve tırnağınıza bir şey sürmemişsiniz gibi duruyor. Tutkalın tırnağa zararlı olduğunu da düşünmüyorum, çünkü tırnağınız tutkalı emmiyor sadece tutkal tırnağınızın üzerinde kurumuş oluyor. 


Bu aşamadan sonra da tırnağımıza ojemizi istediğimiz gibi sürüyoruz, ben geçenlerde Baby Bellini'yi sürmüştüm, aşırı simli bir oje olmamasına rağmen çıkartırken biraz zorluyor. 


Burada da Baby Bellini'nin soyulmuş halini görüyoruz, gördüğünüz gibi herhangi bir kalıntı yok. Bu tutkal yöntemi Essence'in Pell Off tırnak bazıyla aynı mantıkta. Bu arada ojenin tırnağınızdan tek parça çıkması için üst cila kullanmalısınız. Üst cila kullanmadığınızda da soyuluyor fakat tek parça halinde değil, ama yine tırnaklarınızda kalıntı kalmıyor. 


5 yorum:

svieri doroga dedi ki...

Çok mantıklı gibi duruyor ama denemeliyim mutlaka :)

B. Bilge dedi ki...

Çok pratik duruyor, ilk fırsatta deneyeceğim:) Tutkalın altına baz sürünce de işe yarıyor mu, biliyor muyuz acaba?:)

ojelerimiseviyorum dedi ki...

@svieri doroga kesinlikle dene, çok kolay bir yöntem.
@b. bilge sanırım tutkalın altına baz sürerseniz oje çıkmaz, çünkü ojeyi soyan şey tutkal ya da oje yine çıkar ama baz kalabilir tam emin değilim, denemek lazım :)

özge dedi ki...

denememek için hiçbir nedenim yok :)

ojelerimiseviyorum dedi ki...

@özge kesinlikle dene :))