Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Kasım, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Bitenler&Çöpe Gidenler

Cetua Burun Bandı: %40 indirimde almıştım iş gören bir siyah nokta bandı, Watsons'ınki daha iyi ama bu da iş görüyor ve fiyatı daha uygun. Sabunlar: Lux'un üzümlü ve kirazlı sabunu hem güzel kokuyor hem de yapıları güzel, Nivea'nın kokusunu beğenmedim ama onun da yapısı güzel, elimi yüzümü yıkamak için kullanıyorum sabunları. Lilibe: Bundan başka pamuklarda bitirdim ama bunu özellikle yazmak istedim yapısı çok güzel hafif pofuduk çok sevdim ben tavsiye ederim. 
Isana kuru ve çabuk kırılan saçlar için saç kürü: Krem yapısında kokusu güzel ve saçları yumuşacık yapıyor benim için yeterli saçlarım çok uzun olmadığı için kırılmaya bir etkisi var mı bilemiyorum ama fiyatı uygun performansı da güzel bana göre. Avon daily shine 2si 1 arada şampuan ve saç kremi: Kokusu çok güzel kremle bir arada olduğundan saçlarım kreme gerek kalmadan açılıyordu. Advance Techniques serisindeki bütün şampuanlar aynı kokuyor, daha önce argan yağlısını kullanmıştım, şu an hacim olanını kullanıyorum. …

Flormar M120&Icy Top 02

Herkese merhaba, uzun zaman sonra ilk oje yazısıyla karşınızdayım. Malum sınavlar falan derken oje sürmeye pek vakit yoktu. Bugün tırnaklarıma iki kat Flormar M120 sürdüm, çok güzel bir koyu mor, şişesinde çok koyu değil gibi duruyor ama tırnaklarda iki katta baya koyu duruyor. Daha sonra da üzerine Icy Top 02 sürdüm. İçerisinde beyaz altıgen pullar ve şeritler, siyah küçük pullar var. Tek başına üstüne bunu sürdüğünüzde mata yakın bir görüntü oluşuyor, ben bu yüzden Nyc Turbo Dry Top Coat sürdüm üzerine. Hem daha çabuk kurusun hem de parlak gözüksün diye. Böyle sade bir manikür oldu bu da, nasıl buldunuz ?

Blistex MedPlus for Lips

Herkese merhaba, geçen yazımda dudak çatlaklarına iyi gelen bir ürünü yazacağımdan bahsetmiştim. İşte o ürün Blistex'in dudak balmı. Mentollü bir ürün zaten kapağını açtığınızda buram buram mentol kokuyor. Dudaklarınıza sürdüğünüzde mentolün etkisiyle dudaklarınızı yakıyor, işte bu yanmanın çatlaklara iyi geldiğini düşünüyorum ben. Bunu gece yatmadan önce sürün ve öyle uyuyun sabah kalktığınızda işe yaradığını göreceksiniz. Yine bunun da sevmediğim yanı ambalajı ama bunun ruj gibi asansörlü versiyonu da mevcut biterse ondan alırım.

Avon Ballı Dudak Balmı

Herkese merhaba, bugün Avon'un ballı dudak balmından bahsedeceğim. Öncelikle kokusu çok güzel. Yapısı biraz yoğun, vazelin kıvamında diyebilirim. Ama dudakları çok güzel nemlendiriyor, yalnız dudaklarınızda çatlak varsa pek işe yaramıyor. Bir sonraki yazımda dudaklarınız çatlıyorsa iyi gelecek bir üründen bahsedeceğim takipte kalın. Bu ürünün bir de şeftalilisi var onun da kokusu gayet güzel yapıları aynı zaten. Ürün güzel tek sevmediğim yanı parmağınızla almak zorunda olmanız, benim çözümüm dudak fırçasıyla sürmek oldu. Siz hangi dudak nemlendiricilerini tercih ediyorsunuz ?

Sperdrug Derinlemesine Temizleyen Kil Maskesi

Herkese merhaba, bugün Watsons'larda satılan Superdrug markasına ait kil maskesinden bahsedeceğim. Daha önce ambalajı pembe renkte olanını da kullanmıştım ve memnun kalmıştım. Başka çeşitlerini de deneyeyim diyerek bu ambalajı mor renkte olanı aldım. Ben kil maskelerini seviyorum çünkü gerçekten derinlemesine temizlediklerini düşünüyorum. Bunu da haftada 1 2 kere banyoya girmeden önce ince bir tabaka halinde uyguluyorum zaten 5 dk gibi bir süre de maske kuruyor, daha sonra da yüzümü ılık suyla yıkıyorum. Diğeri gibi bu maskeden de memnun kaldım. Yalnız tekrar alırsam pembe olanını alırım çünkü onun içinde tanecikler de vardı ve güzel kokuyordu. Bu da kötü kokmuyor ama güzel de kokmuyor. Siz kil maskesi kullanıyor musunuz, hangi markaları kullanıyorsunuz ?

Rimmel London Kate 104

Herkese merhaba, bugün size elimdeki tek Kate ruj olan 104'ten bahsedeceğim. İndirimlerde bu rujlara bakıyorum fakat bir türlü istediğim renkleri bulamıyorum, hep tükenmiş oluyor. Her neyse, 104 gül kurusu renginde fakat pembe alt tona sahip değil daha çok mor alt tonlu diyebilirim. Bu kırmızı kaplı olan seriden yani mat bir ruj. Biraz dudakları kuruttuğunu söyleyebilirim. Kokusu güzel fakat bana ağır geliyor ben kokusuz dudak ürünlerini daha çok seviyorum. Doğal tonlarda pembe ruj arıyorsanız bir göz atmanızı tavsiye ederim. Siz Kate'in hangi rujlarını kullanıyorsunuz ? 

La Roche-Posay Effaclar Mat

Herkese merhaba, bu aralar okulun yoğunluğundan dolayı pek yazı yazamıyorum, çünkü zaten oje sürmeye pek vaktim olmuyor. Ben de bu arada sizlere bakım ürünlerinden bahsetmek istedim. 
Bugün La-Roche Posay'in Matlaştırıcı nemlendiricisinden bahsedeceğim. Ürünün vaad ettikleri şunlar: 
Sebum düzenleyici özelliği sayesinde sebum dolu gözenekleri temizler. İçeriğindeki Çinko Pidolat ile ciltteli parlamayı kontrol altına alır.C ve E vitaminleriyle yağlı cilt problemlerini daha da arttıran sebum oksidasyonunu engeller. Böylece, günden güne sebum üretimini azaltır.Düzenli kullanımda gözenekler sıkılaşır aşırı yağlanma ve parlama engellenir.Yağlı ciltlerin nemlenmesini ve daha rahat, canlı, pürüzsüz bir cilt görünümü elde etmelerini sağlar.

Peki ürünümüz vaad ettiklerini gerçekleştiriyor mu ?  Gözenek problemim olmadığı için o konuda bir yorum yapamayacağım fakat bunu kullandığımdan beri gün içinde cildim eskisi kadar çabuk yağlanmıyor. Sürdüğünüzde çok güzel bir his veriyor, kadife ve ismind…

Garnier Nem Dengesi Matlaştırıcı Sorbe ile yağlanma kontrol altında!

Garnier’in her cilt tipinin ihtiyacına yönelik olarak özenle hazırladığı yeni nemlendirici serisi kısa süre önce “Cildiniz klasik bir nemlendiriciden daha fazlasını hak ediyor. Garnier’den Nem Dengesi, nemlendiricinin bir adım ötesi…” sloganı ile satışa sunuldu.

Karmadan Yağlıya Olan Ciltler için üretilmiş olan ve yağlanmayı kontrol altına almayı hedefleyen Matlaştırıcı Krem’ini geçtiğimiz günlerde deneme fırsatı buldum.
Kutusundan çıkardığınızda çok hoş bir ambalaj tasarımı sizleri bekliyor. Rahatlıkla çantada taşınabilecek 50ml.lik şık ambalajı göze hitap ediyor.



Yeşil Çay Özü içeren Matlaştırıcı Sorbe, mint/nane yeşili rengi ve hafif, hoş kokusu ile beğeninizi kazanacak cinsten bir krem. Koku hassasiyeti olanların rahatlıkla kullanabileceği kadar az fakat hoş bir kokusu var.



Garnier Nem Dengesi Matlaştırıcı Sorbe’nin Farkı Nedir?
Yeşil çay özlerinden oluşturulmuş ve besleyiciler açısından zengin nemlendirici, anında nem artışı ve 24 saat nemlendirme sağlayarak cildin kaybettiği nemi k…

Golden Rose Holiday 63

Herkese merhaba, bugün yine pembe ojelerden gidiyorum. Golden Rose'un dokulu ojelerinden 63 numarayı 2 kat uyguladım. Çok hoş bir renk, bebek pembesi dedikleri renk, içerisinde minik açık mavi pembe yanar döner simler var. Çok dikkatli bakmadığınız sürece belli olmuyor. Daha sonra üzerine baskıyla zebra deseni yapmak istedim, baskı için Golden Rose 79 kullandım. Yüzük parmağıma baskı yapmadım önce Essence Time for Rommance sürdüm sonra onu pek beğenmeyince üzerine bir kat Flormar Black Dot 03 sürdüm. Yakın zamanda kullandığım baskı aletiyle ilgili bir yazı yazacağım, eğer sizde tırnak süslemeyle ilgileniyorsanız takipte kalın. Bugünkü pembe manikürümü nasıl buldunuz ?

Avon Rujlar

Herkese merhaba, bugün elimdeki Avon rujlardan bahsedeceğim. Birisi Everlasting serisinden Rose Cream diğeri çanta boyu gibi olan rujlarından Very Bery. Rose Cream daha mat bir yapıda sürdükten sonra parlak bir görüntüsü yok yani benim sevdiğim bir özellik bu. Gerçekten uzun süre de kalıcı. Very Berry vişne çürüğü rengi ama dudaklarda koyu bir görüntüsü olmuyor, diğerine göre daha parlak yapıda ve içinde çok ufak simler var belli belirsiz. Kokuları rahatsız edici değil hatta Rose Cream'in kokusu baya güzel. Benim Avon rujlarım bu kadar siz ne renk rujları tercih ediyorsunuz ?