23.11.2013

Avon Ballı Dudak Balmı

Herkese merhaba, bugün Avon'un ballı dudak balmından bahsedeceğim. Öncelikle kokusu çok güzel. Yapısı biraz yoğun, vazelin kıvamında diyebilirim. Ama dudakları çok güzel nemlendiriyor, yalnız dudaklarınızda çatlak varsa pek işe yaramıyor. Bir sonraki yazımda dudaklarınız çatlıyorsa iyi gelecek bir üründen bahsedeceğim takipte kalın. Bu ürünün bir de şeftalilisi var onun da kokusu gayet güzel yapıları aynı zaten. Ürün güzel tek sevmediğim yanı parmağınızla almak zorunda olmanız, benim çözümüm dudak fırçasıyla sürmek oldu. Siz hangi dudak nemlendiricilerini tercih ediyorsunuz ?


2 yorum:

svieri doroga dedi ki...

oriflame'ın tender care ürünlerine benzetmeye çalışmışlar ama olmamış, hatta baya bir olmamış yani

ojelerimiseviyorum dedi ki...

@svieri doroga onu kullanmadım bilemiyorum ama bunu beğendim ben.