Ana içeriğe atla

January Nail Art Challenge-Day 22 Burgandy

Herkese merhaba, 22. günün manikürünü malesef gününde yapamadım. Burgandy'nin ne olduğunu bilmiyordum, internette biraz araştırdım ve bordo olduğunu öğrendim, tam anlamı bu mu bilmiyorum ama bordo tonu bir renk çıktı karşıma Ben koyu bir bordo kullandım. Önce tek kat Pastel 44 sürdüm siyaha yakın bir bordo onun üzerine de tek kat Gabrini 3D 43 sürdüm. Daha sonra da Verita'nın altın rengi ojesiyle deseni yaptım. Deseni noktalama aleti yardımıyla yaptım bant vs. kullanmadım direk çizdim. Bu şekilde bir manikür oldu, siz nasıl buldunuz ? 



Yorumlar

*ssdesignbutik dedi ki…
bordo ve altınsarısı hep hoşuma giden ikili olmuştur çok güüzel olmuş :)
ojelerimiseviyorum dedi ki…
@*ssdesignbutik teşkkürler :) ben de beğeniyorum ikisinin uyumunu.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sebamed Clear Face Renkli Sivilce Örtücü Krem

Herkese merhaba, bu kremi blogların birinde görmüştüm sivilce izlerine iyi geldiğini yazmıştı blogun sahibi, hangi blog olduğunu hatırlamıyorum. Benim de çok aşırı olmasa da sivilce izlerim olduğu için denemek istedim. Ürünün açıklaması şöyle: Enflamasyonu azaltır ve sivilcenin kurutulmasını hedefler.Sebamed Clear Face Sivilce Örtücü Krem ; Antibakteriyel  etken madde “ chloroxylenol “içerTocopheryl acetate doku harabiyeti yapan serbest radikallerin zararlı etkilerini önlerPentylene glycol vesorbitol pullanmaya karşı cildin nem tutma kapasitesini artırır.Sebamed Clear Face Sivilce Örtücü Krem ; Koruyucu içermez ve Allerji testi yapılmıştır.İnflamasyondan kaynaklanan kızarıklığı gizlerKolza bitkisi tohumlarından elde edilen yüksek konsantrasyonda fitosteroller antienflamatuar etkiye sahiptirler ve cildin rengini ve yapısını güçlendirirler.Shea yağı ve Squalen ile cildi nemlendirir.Pantenol ile enflamasyonu azaltırYeni sivilcelerin oluşumunu engellerSebamed Clear Face Sivilce Örtücü Kre…

Dax Sulphur

Herkese merhaba, bugün tırnak bakımında kullandığım Dax Sulphur'dan bahsedeceğim. Aslında kullanımı oldukça zor bir ürün çünkü bunu sürdüğünüz de hiç bir yere dokunmadan durmanız gerekiyor yoksa her yer yağ oluyor. Bu yüzden bu ürünü kullanmayı hep ihmal ediyordum. Geçenlerde bir yerde bunu sürüp eldiven takınca çok işe yaradığını okudum. Bu şekilde kullanmaya başladım ben de gece yatmadan tırnaklarıma ellerime sürüp eldiven takıp öyle uyudum. Sabaha ellerim yumuşacıktı ve oldukça nemlenmişti, bu nem gün boyu da ellerimde kaldı diyebilirim. Üstünde yazan şeyleri gerçekleştiren nadir ürünlerden kendisi. 56 gr gibi büyük sayılabilecek bir boyu var ve fiyatı 8 lira olması lazım. Tırnaklarınızı dinlendirdiğiniz zamanlarda uygulayın kesinlikle faydasını göreceksiniz. Siz tırnak bakımında neler kullanıyorsunuz ?

Pastel 25

Günün ojesi Pastel 25. Pastel'in haki rengi ojesi. Kışa uygun renklerden biri, geçen sonbaharda çıkmıştı yanılmıyorsam, o zaman yerli markalar bu tarz değişik renkleri yeni yeni çıkarmaya başlamıştı. Ojeyi 2 kat sürdüm, Pastel'in ojeleri çabuk kuruyor zaten. Sonuç olarak ben bu rengi seviyorum, siz nasıl buldunuz, kışın kullandığınız renkler arasında mı ?